محل تبلیغات شما

میلیون ها وب سایت وجود دارد که توسط میلیون ها نفر از کاربران کامپیوتر و تلفن همراه بازدید می شود. حال سوال اساسی آن است که چگونه شما می توانید اطمینان حاصل کنید که آیا تبلیغات شما توسط مشتریان هدف دیده می شود؟ آیا با این تبلیغات توسط کاربران دنبال می شوید؟ در پاسخ به این سوال ها چند نکته وجود دارد که به آن ها خواهیم پرداخت.

تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ
1-تبلیغ خود را بر روی وب سایت های پر رفت و آمد مشتریان مورد نظر خود قرار دهید. قبل از انجام این کار، شما نیاز دارید بدانید چه کسانی مشتریان هدف شما خواهند شد. قرار دادن تبلیغ در سایت هایی که آن ها معمولا بازدید می کنند امکان جلب توجه مشتریان هدف را افزایش می دهد. همچنین موتور جستجوی وب سایت، ترافیک ارتباط خارجی و آگهی های دیگر قرار داده شده بر روی سایت را در نظر بگیرید. پیوند خارجی تعیین خواهد کرد که سایت های دیگری به این سایت پیوند دارند یا خیر. این بدان معنی است که افراد می توانند به سایتی که آگهی شما در آن قرار داده شده است مراجعه کنند، حتی اگر در حال مشاهده یک سایت دیگر باشند. بررسی کنید آیا رقبای شما در این سایت تبلیغات دارند یا خیر.

تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ
2-قرار دادن تبلیغات در برخی از سایت ها مقداری هزینه بردار می باشد. با این حال، برخی سایت ها وجود دارند که پیوند به سایت، محصول و یا خدمت شما را در ازای قرار دادن پیوند سایتشان در سایتتان، قرار می دهند. این مسئله همچنین در مورد خبرنامه ها که توسط صاحبان سایت به اعضای لیست پستی که به طور منظم ارسال می شود، صدق می کند. همچنین، داشتن پیوندهای مفید قرار داده شده در پایگاهتان و داشتن پیوندهای صفحات سایتتان در تقویت رتبه بندی موتور جستجو کمک می کند. این مسئله شبیه به یک بیانه می باشد که می گوید محتوای سایت شما مهم است، که باعث شده است سایت های دیگر پیوند به صفحات وب شما را در پایگاهشان قرار دهند.


3-پرداخت در ازای هر کلیک (PPC) یک روش خوب در بازاریابی اینترنتی می باشد. شما تنها در صورتی برای تبلیغ پرداخت می کنید که به پیوند کلیک شود. اگر شما ترجیح می دهید این روش از تبلیغات را استفاده کنید، مطمئن شوید که شما با استفاده از سرویس هایی محدودیت در هزینه های روزانه را تنظیم می کنید. همچنین خدماتی وجود دارد که به شما کمک می کنند کلمات کلیدی موثری تعیین کرده و بر نتایج PPC نظارت نمایید.


4-نام دامنه خود را عاقلانه انتخاب کنید. نام دامنه بسیار مهم است چون در جستجو کردن موتور جستجو نامی که شما تعیین کرده اید به عنوان خروجی قرار داده خواهد شد. داشتن نام های دامنه مربوط به محصول به مصرف کنندگان کمک می کند دامنه شما را به یاد داشته باشند. این کار باعث می شود آن ها را به سایت خود، حتی بدون دانستن ادرس پیوند، هدایت کنید.

تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ
5- اطمینان حاصل کنید که مطلب مفیدی در سایت های خود قرار می دهید. در حالی که چگالی کلمه کلیدی در خروجی موتور جستجو مهم است، داشتن اطلاعات بی فایده و با تکرار آزار دهنده از کلمات کلیدی، اعتماد به نفس مشتریان شما را در پایگاهتان افزایش نمی دهد. حتی ممکن است این مسئله بر روی ترافیک سایت شما تاثیر بگذارد و می توانید سایت شما را از موتور جستجو حذف کند، بنابراین مطمئن شوید که کلمات کلیدی به طور استراتژیک استفاده می شوند.

تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ
6-وقتی به کلمات کلیدی فکر می کنید، مانند مشتریان هدف فکر کنید که آن ها چگونه جستجو می کنند تا  بتوانند به سایت شما برسند. همچنین این مسئله درباره استفاده از کلمات کلیدی خاص صدق می کند. ارائه یک کلمه یا عبارت بسیار کلی به یک موتور جستجو نتایج خوبی در بر نخواهد داشت. در صورتی که کلمات کلیدی خاص که محصول و خدمات شما باشند ارائه شوند نتایج بهتری دریافت خواهید کرد.


7-تبلیغات خود را پیگری نمایید. همیشه بررسی کنید که چقدر از وقت خود را در قرار دادن پیوند در سایت پربازدید و PPC صرف می کنید. سرویس هایی وجود دارند که به شما اجازه می دهند بر تراکنش های PPC نظارت کنید آگهی شما که در وب سایت قرار داده شده است شما را در گرفتن مصرف کنندگان هدف کمک می کنند و آیا این تبلیغات می تواند به درآمد منجر شود.

تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ
بسیاری از مردم می گویند رسیدن به رتبه خوب موتورهای جستجو مشکل است چون میلیون ها وب سایت وجود دارد که از کلمات کلیدی مشابه استفاده می کنند. اگر چه این مسئله درست است، ولی بدان معنی نیست که وب سایت خود را در نتایج جستجو زیر وب سایت های رقبا مدفون کنید. تبلیغات استراتژیک و لینک (پیوند دهی)، همراه با محتوا (مطلب) مفید، می تواند باعث شود به رتبه های خوبی از نتایج جستجو دست پیدا کنید.

1.       https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10975232

2.       https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=11163

3.       http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=654808

4.       http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=193676

5.       https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1279278.page

6.       http://flgclassifieds.cce.cornell.edu/author/dwight7351/

بازاريابي تجارت الكترونيک

تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ

دوربین مداربسته بولت

سایت ,ها ,جستجو ,های ,تبلیغات ,وب ,را در ,کلمات کلیدی ,وب سایت ,شما را ,کنید که

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شومینه رازهای ثروتمندی و افزایش فروش آب شیرین کن صنعتی آموزش دیجیتال مارکتینگ خلاصه کتاب و جزوات درسی پیکاسو هنر دانشنامه آزاد آموزش برنامه نویسی کدایگنایتر فصل باران تعمیر موبایل | آموزش تعمیر موبایل | قطعات موبایل